Az idő urai

Nem lehet mindenki rock sztár | 2020

Aki vállalkozik előbb-utóbb érzékeli, hogy a nap csak 24 órából áll, holott 36 órányi feladat lenne. Mielőtt bekövetkezik ez az állapot, remélhetőleg a cég bővít, átszervez, optimalizál, skálázódik, erőforrást szerez, profitot termel és sikeres. 

Akadnak időt rabló mellék tevékenységek, amiket érdemes inkább kiszervezni.

A könyvelés, informatika, marketing kevesek főtevékenysége. Ez a triumvirátus állandóan jelen van minden vállalkozás hétköznapjaiban. Amennyiben ezek nem az alaptevékenységhez köthetőek a kiszervezés a járható út. A marketing és az informatika ötvözete az online megjelenés, melynek első lépcsője egy tisztességes weblap.

A digitális kor hozománya az online, ami új kihívások elé állítja a cégvezetőket.

Érdekes megvizsgálni az online hétköznapi használatát, látszólag időt takarít meg. Felületesen nézve valóban idő takarítható meg vele, ugyanakkor a számítógép és vagy a mobillal eltöltött idő sokak számára nyűg. Az online megoldások egyre inkább dolgoztatják a felhasználókat, kvázi kiszervezik az adatrögzítést és kezelést. 

Joggal érzik az offline hívei, időt rablónak azokat az online tevékenységeket, melyek valójában időt spórolnak számukra. 

A digitális világ ergonómiáját a tudományos-fantasztikus filmekben (SCIFI) látjuk emberközelinek, a valóság kiábrándító. A hangvezérlés gyerekcipőben jár, diktálásra korlátozottan alkalmas.  Komplex műveleteket automatizálni - mint például fotózd le és töltsed fel a céges weboldalra, vagy publikáld a blogra - jelen korban egyedi programozással lehet megvalósítani. Lássuk be ez nem egy túl költséghatékony megoldás és még csak nem is hangvezérelt.

Amíg el nem jön az emberközpontúbb, ergonomikusabb digitális nirvána, a PIXELGURU segít áthidalni az offline és az online közötti szakadékot.

Minden tiszteletünk azon vállalkozó dzsungel harcosoknak, akik felvállalják, hogy youtube csatornát indítanak, facebook aktivitást fejtenek ki azaz nyomják a social gerilla marketinget. Én márkát építenek felszerelkezve az okos telefonnal, esetleg operatőrnek beáll az ismerős, rokon. Bizonyára hatásos, ugyanakkor kell hozzá egy olyan "attitude" ami keveseknek van meg. Nem lehet mindenki rock sztár. Ezért visszafelé is elsülhet az ilyen próbálkozás. Abban biztosak vagyunk nem ők az idő urai :-).

Bérlés vagy birtoklás

Melyik hatékonyabb? | 2020

Kitekintve az angolszász gazdaságok praktikumára, érdemes ellesni egy-két fortélyt. Jellemző a fejlett országokra, hogy a szolgáltatások ára igen magas. A szakember igényes, illetve a magas birtoklási költségű eszközöket, megoldásokat inkább bérlik. Jó példa erre a munkagép, teher járművek és a drágább ipari eszközök, melyeknek a bérlési költsége tartalmazza a fenntartási költségeket.

A vállalkozók nemcsak a magas birtoklási költségtől szabadulnak meg, hanem az üzemeltetés során keletkező amortizáció és kopás miatt sem fáj a fejük, illetve mindig a legújabb eszközökkel dolgozhatnak. Többek közt a HILTI külön flottamenedzsment üzletágat épített a bérleti konstrukcióra.

A minőségi weboldal birtoklási költsége magas, keveseknek éri meg, kisvállalkozóknak ráfizetéses. Előfordulnak még mindig minimál költségvetésű próbálkozások. A minőség illetve a rendszeres tartalom frissítés hiánya megöli rövid távon az így készült weboldalakat.

Ahelyett, hogy a vállalkozás büszkeségéve váljon az online cégér,  rontja az üzletet az "okosba" elkészült weblap.

Hazánk szinte minden szegmensben elérte a  nyugat-európai árszínvonalat, ezért a birtoklási és üzemeltetési költség számítása felértékelődik.

Egyedülálló integrált szolgáltatást nyújtunk: a teljes informatikai infrastruktúra nyújtása mellett a tartalomfejlesztést is felvállaljuk.

Célunk, hogy a bérlés költsége minél alacsonyabb legyen, magas szolgáltatási minőséggel ötvözve.

Hiszünk abban, hogy a PIXELGURU a vállalkozásodnak igazi megoldás szállítás.

Elindulás hogyan

A weblap az új cégér | 2020
A jó bornak nem kell a cégér . . .

Valóban? Marketing nélkül nehézkes a boldogulás. A 21. században a vállalkozás cégére a weblapja!

Rendben, könnyű annak aki ért hozzá, mondják néhányan csípőből. Mihez is kell érteni?

A diskurzus végén kiderül, hogy egy weblap elindításához számos informatikai, marketing és üzleti fogalommal kell tisztában lenni.

Címszavakban: domain, tárhely, https, fejlesztő, tartalom készítés, célok és célpiac és a reklámozás hogyan.

A lista nem teljes, a szokásjog nagy úr, sokan még mindig kapcsolatrendszere, újsághirdetésre, szórólapozásra építenek.

Látszólag hatékony vagy mégsem? Az offline csatornákat ki kell egészíteni a nap 24 órájában elérhető online cégérrel, hogy a vállalkozás mindig megtalálható legyen. 

Jellemzően, ha a tulajdonos nem kapja meg egy kézből a weboldala kulcsrakész kialakítását, akkor könnyen befullad a próbálkozás.

Feladja az Internet adta lehetőségek kiaknázását, mondván "nem értek az online-hoz, az internethez, a weblaphoz". 

A PIXELGURU betölti azt az űrt, amit a kisvállalkozások egy weblap megrendelésekor legtöbbször hiányolnak, a hatékonyságot.

A hogyan nálunk egyszerű

  • Beszélgetésből és/vagy leírásból képet kapunk, beazonosítjuk a személyes indíttatást és a történetet, ami minden vállalkozás mögött más és más.

  • Rövid időn belül jelentkezünk az új weboldal vázlatával egy ideglenes Internet címen: http://ujweboldalneve.pixelguru.hu

  • Megvitatjuk, módosítunk ha kell. Véglegesítjük a teszt oldalt.

  • Pár nap szükséges az Internet begyezéshez és az új oldal aktiváláshoz.

  • Elindítjuk az oldalt a végleges Internet címen: https://ujweboldalneve.hu

  • Negyedévente pedig átnézzük a tartalomfejlesztés lehetőségeit.

#hatékony  #gyors  #egyszerű

 

Az ügyfeleinknek semmi mást nem kell tenniük, mint mesélni a saját vállalkozásukról.

A weboldal keretet ad, egyszerre üzleti terv, portfólió bemutató, reklámhordozó, kapcsolat építő.

Szolgáltatásunk igénybevételével, már nem lehet érv, hogy "nem értek a weblapom elindításához" :-).