Minek a weblap?

Tele vagyok melóval | 2020

Akadnak olyan vállalkozások, amelyek jól prosperálnak, be vannak csatornázva, kézen-közön át kapják a megbízásokat. Minek nekik egy weblap, milyen haszna van, mert hogy ügyfélszerzésre nem kell az biztos :-).  Előfordul, hogy rögtönzött stand-up show-t kell előadni az első embernek a megrendelő felé. Jó benyomást, a szakmaiságot mutatni  kell és bevetni néhány eladói fortélyt. A megrendelőnek, kell a tűzijáték hiszen esetenként több millió forintot fog elkölteni a vállalkozónál.

Tehát mire is jó egy weblap? Arra, hogy leinformálható legyen szakmailag a vállalkozás, enélkül marad a stand-up show.

Megénekeltük "Az idő urai" bejegyzésünkbe, hogy nem lehet mindenki rock sztár. Ez azt jelenti az olvasatunkban, hogy rögtönözni kevesen tudnak jól. A weblap alkalmas arra, hogy tervezet módon jól összeszedve mutassa be a tevékenységet. Ezzel bizalom építhető a megrendelő felé és könnyebb a munka megszerzése, ajánlás ide vagy oda. A 21 században természetes az alábbi mondat:

Kérem nézze meg referenciáinkat illetve bővebben olvashat a cégről a weblapunkon.

Lássuk be nem kevés presztízs értéke van a fenti mondatnak, főleg ha a weblap korszerű és minőségi valamint jól bemutatja a vállalkozást. 

Akad még egy nem lebecsülendő érv a céges weblap mellett, ez pedig a leendő munkaerő első benyomása. A jó munkaerőt megszerezni nehéz, a jó benyomás már ott kezdődik, hogy a weblapon tájékozódik.

Nem mindegy a munkavállalóknak, hogy  elmondhassák, olyan cégnél dolgoznak amely halad a korral és a 21. században él.

Könnyítse meg a dolgát, a PIXELGURU összerakja az online portfóliót, rendszeresen frissíti a weboldalát anélkül, hogy ez felemésztené az idejét.